Followers

Pages

Friday, April 20, 2012

seorang yang tidak di anggap

assalamualaikum !

hye allssss , apa khabar ? sihat kan . suda hampir berbulan-bulan yaa diriku ini tidak memperdulikan blog aku ini . kadang-kadang ada masa tapi malas , memang aku sibuk sekarang nie . aku sibuk dengan kerja kursus akaun yang memang memeningkan , dengan mau exam pertngahn thun lagi , dengan adanya super solo di sekolah lagi . bnyak betul la .

kalau memang penat betul suda , balek ruma mesti pening . tapi aku kuat kan juga untuk buat itu , ini . di sekolah pun sekarang . ada tusyen lagi smpai jam 2 , sbtu ahd lagi maw tusyen . tapi mesti sempat ada date okay *kidding . apa la , ada2 jak .

okay , aku sebenarnya dua hati maw cerita tapi aku taw , bukan ada jugak yang baca . lagi bagus aku luahkan semuanya di sini , eya , di sini . daripada aku menghadap cermin membayangkan apa yg akan jdi . aku pun cerita la sini .

aku tau semua orang yang kenal aku menganggap aku terlalu baik dengan orang kan ? kalau orang pijak-pijak aku ka , orang buat apa dengan aku ka , aku cuma berdiam diri kan . tapi nda taw la kenapa , aku ada slah dgn kamu ka smpai aku cuba berbaik dgn kamu pun , aku cuba jadi org yg betul2 jujur dgn semuanya , kamu anggp mcm perkara main2 jak . aku kdg2 nda ksah tapi aku rasa aku mesti ksah drpada terus begini .

satu hal lagi , can you ? yes you , a little girl stop talking about our past story ? apa motif kau maw menanya dgn aku , kau rasa semua itu boleh buat aku senyum sampai ke telinga , tolong la , aku nda pernah maw ungkit masa lalu kau , aku fkir perasaan kau supaya kau rasa semuanya memng nda patut untuk di knang , aku tau , kau pun bkan mau kn , jadi ? jgn la buat org skit hati dgn kau , aku hrmat kau mcm kawan aku yg sgt baek . tapi aku nda sngka kau begitu jgk rupanya . aku nda ksah kalau kau tercakap , tapi aku rasa kau mcm sngja . bukan sekali ya , bukan sekali tapi berkali2 . tapi aku nda ksah . aku maafkan kau untuk semuanya . aku nda prgi ckap dpan2 , aku cuma diam , aku malas mau bgduh apa smua , MALAS !


okay la , ada masa update lagi . assalamualaikum 

*imissyoumymy

No comments:

Post a Comment