Followers

Pages

Sunday, March 18, 2012

it's sunday bebeh !

assalamualaikum ,

kali nie agak rajin la maw update blog , biarpun tiada yg bca kn . it's ok . hehe , okay . cerita pasal tadi , seperti biasa la kan , setiap sabtu dan ahd , tusyen . kali nie aku dgn kwnku jlan dgn zhulia { bkal2 } hehe . aku sebenarnya malu la jugak . tapi kalau suda di ajak . aku okay jak . biasanya aku jrang mkan dgn drg kan . kali nie , dgn drg la . rinduuu .

tadi , kami mcm special la jugak . biasanya kami panas-2 pg cari tmpat mkan , tapi td nda . zhulia yg ambil , nyamannya kan . haha . *ndamalu . tunggu pnya tnggu , kami pg la eastern plaza ,  alaa yg anu tu bha , dkat anu bha . okay , merepek lagi .

sampai sana , kami isi perut dulu di sabah spoon , bole than la jugak mknannya , sedap la jugak . aku order , kueh tiew basah dgn chocolate ice blend , huarghhh . kenyang abis . lepas mkan tu , kami round2 la di atas , aku maw cri bju tapi ndada yg berkenan di hati yg trlmpau memilih ,. lgpun aku lupa maw bwa duit lbih . ndapa , nnt pg sna lg .

 
jam 2.00 baru gerak dari eastern , pndai suda yaa lmbat2 msuk tsyen nie . haha . nda selalu kn . baru sekali . ndapaap . okay la , smpai sini la ya , esok sekolah ya , sekolah . bnyak kerja maw buat . sebelum itu , tgok gmbr dulu . nite , assalamualaikum







No comments:

Post a Comment