Followers

Pages

Friday, March 16, 2012

birthday party !

assalamualaikum .

hows life ? sihat kn semua . okay . good . macam mana cuti sekolah ? gantung kan . sangat ya , isnin dgn selasa baru-2 nie , ada kelas tmbhan . rasa macm rehat pun kurng bha . cuti pun  bole penat , auww , macm mna tu ? okay , merepek .  rabu pulak , dduk ruma jak , online smpai gila , kamis , yaa , kamis . kemarin la kn . aku bersama kwan-kawan ku dan kekasih hati , ciyeh . haha . ada jemputan birthday party di pizza . birthday boy yaa .

happy bufday to you ,
happy bufday to you ,
happy bufday to aidil ,
happy bufday to you .


terima kasih kerana buat perut kami kenyang dengan pelbagai jenis makanan yang ada  , terima kasih bnyak-2 . sebenarnya malam tu ragu2 maw pg ka nda sebab mcm tiba2 bha . baru bukan orangnya yang ajak . jadi  takut kering kan . sekalinya malam tu jugak . orngnya tpon . cakap dtg laa , rmai jgk drg . okay , shada , pika  , ija , pitik semua pg . aku pun on la jugak maw pg . best bha tu , makan free lgik . haha .

esoknya , jam 11 lbih la gerak dari rumah . kami la 5 permpuan yang dtg awl , semangat nie . hehe . lepas tu makan dan makan dan makan . jm 1 lbh habis suda . lepas habis suda , semua membawa diri msing-2 . ada yg merajuk sama aku eh ? haha . kalau dia bca kn best . hehe . sory my . aku , pika , ija , pitik dgn 3 lg cewek , maryna , tikok , kina . pg lagi merayau-2 d bndar . kami pg vincci , sabindo , grace .




untuk kali pertamanya lg , naik teksi sendiri . terpaksa yaa , aku beranikan diri jak . nsib baek nda ngis .  . sebenrnya aku maw jlan lg tapi drg semua maw blek kn . c kekasih hati pun mrah . seram ya , haha  . dapat aku bayangkan sekencang mana mkanya tu ya , haha . sgt kncng . jam 3 begitu aku smpai di hosptal .

masa d hosptal , bring la jugak mnggu smpai jm 5 . lama betul , kwan mmk ku pun selidik aku jak di hsptal tu , eih , malu tauk , malu sgt2 . haha . jm 4 .30 bgtu . kalau mcm nurse2 suda ndada keja , mksudnya ndada suda pesakit . drg bole pg snmrbik . best ya . aku malu2 maw ikut , sbb mkck2 semuanya kn . nda maw la .

smpai sni jak la  , ada masa updte lg . gmbar ada bnyak tapi bkn dgn  aku . nnat aku uplod d fb yaa .  ingt ya , isnin sekolah suda. haha . nnt lupa . okay . bye , take care .

miss you mymy

assalamualaikum

No comments:

Post a Comment