Followers

Pages

Thursday, June 7, 2012

rindu

assalamualaikum . aku update blog untuk seseorang :)

sebelum kau jalan , jauh walaupun tidak jauh betul . kita memang ada masalah , aku selalu fikir , cakap , bagus lagi kau pergi jauh2 , aku tenang sendiri , tapi jujur , aku tipu semua tu . ada orang cakap kita kembar , mesti la kembar . really aku rindu kau sekarang biarpun aku berlagak macam orang nda sedih masa aku hantar kau pergi airport hari tu . aku teringin mau hantar kau sampai sana tapi nda kesampaian sebab aku ada exam .


kau yang selalu marah kalau aku kuat belanja

kau yang selalu marah kalau aku malas pergi tusyen biarpun bapa nda marah

kau yang selalu ajar aku addmath , physic .

kau yang selalu hantar ambil aku dari sekolah

kau yang selalu belikan aku makanan

kau yang selalu buat aku ketawa sampai pening

dulu kau pernah cakap , masa aku masuk tingkatan 4 , bapa tambah pening dengan keputusan kau dengan aku , sekarang bapa bangga dengan kau , aku harap kau belajar rajin2 sana ya . aku rindu kau sangat2 .


assalamualaikum

No comments:

Post a Comment