Followers

Pages

Tuesday, February 14, 2012

penat dengan semuanya

assalamualaikum . 

hari nie secara tiba-2 mud aku maw update blog yg usang nie . hari nie bukan maw cerita sesuatu yang happy dalam hidup nie . tp ntah kenapa . hal yang betul2 sedih pernah di rasa btul-2 maw di cerita . biarpun bnyak lagi cerita yang begitu bahagia dalam diri nie yang lagi patut untuk di ceritakan .

kebahagiaan dalam hidup bukan selalu kita dapat , tapi syukur tuhan masih panjangkan umurku untuk merasakan segala keindahan alam ini . terima kasih tuhan . tuhan itu maha adil . biarpun aku rasa sesuatu itu sangat menyakitkan hati untuk aku tapi aku taw . di lain hari  ada hikmahnya perkara itu berlaku . 

kenapa kita usaha untuk berfikiran positif tentang sesuatu perkara ? perkara yang kita nda jngkakan berlaku ? boleh di katakan aku penat dengan segalanya . tiada yang ambil peduli . aku taw aku nda sekuat orang lain tapi aku usaha untuk jadi lebih kuat dari itu .

cukup setakat ini jak la . aku harap semuanya tidak berulang . apa-apa pu  terima kasih untuk ini . aku hargai . 

assalamualaikum

No comments:

Post a Comment