Followers

Pages

Thursday, January 26, 2012

kenyataan atau rekaan , up to mu !

assalamualaikum .

lama suda kan nda update ni blog ? sibuk memanjang dan xda mood pun maw update blog nie . *mcm ada jak kn yg baca . okay . now . straight to the point jak la ya . aku ada crita yg xtaw la  . ianya knyataan ka apa ka . nda taw juga. haha . gila . okay la , jom start . 


crita nie brmula bgnie .aku siapa dan dia siapa . aku pun nda taw jugak . haha

aku dgn dia sudah lama bersama . hampir beberapa tahun sejak tingkatan satu  biarpun ianya tidak dapat diselamatkan ataupun dikekalkan . disebabkan alasan yg . ohhhh . buat aku rasa bersalah smpai skrng . sekarang maw rasa menyesal pun rasanya macam sia-sia bagi aku . biarpun baru berlaku baru-baru saja .

dalam satu hari aku tunggu pesanan ringkas dari dia . hampir berjam-jam aku tunggu . akhirnya . sampai jugak . walaupun cuma pesanan untuk aku hari tu . aku rasa macam . " eh , ari-ari dia sibuk dengan urusannya  , atau memang aku nda dipeduli suda ? " masa tu aku rasa lain2 suda .  dia memang jarang maw layan aku . tapi . aku kadang2 nda ble terima sebab aku jnis yg suka di teman . sampai aku balas smez tu " smpai bila2 xpaya lyan laa " then . bermula la perang . huhu .

lepas tu , masa tu jugak aku dapat smez dari kawannya . kalau bole aku cakap , aku maw nangis baca smez tu . aku marah dia sampai macam tu sekali  . aku cuba call dia . masa tu jugak aku masih mrah2 . lama2 . dia cakap pasal benda yg aku nda suka . aku biar dia cakap apa yang dia maw cakap . apa yang dia cakap tu buat aku ngis . aku menyesal sangat maw mrah2 dia .  tapi aku cuba tahan semua tu . aku tahan . aku biar dia luah apa yang dia maw ckap . then , aku matikan call tu .

aku cuma maw minta maaf atas semua tu , kalau bole dia taw apa yg aku rasa . aku maw dia taw . tapi itu sia-sia . tapi aku taw apa yang aku buat nda kan kembalikan masa kan . itu pengajaran untuk aku . aku cuba untuk lupakan semua tapi tiap malam dia muncul dalam mimpi ku . aku rindu dia sgt2 . rindu sgt .

okay la . sampai sini jak . take care blogger .

assalamualaikum

2 comments: