Followers

Pages

Wednesday, November 23, 2011

lompat masuk dalam sungai

assalamualaikum .

macam mana cuti kamu ? best ? wah , bestnya . hahaha  aku pulak ? aku setakat bgun pagi , kemas ruma , on facebook , twitter dan blog . kalau kamu best , aku ? hurm .bosan gila. baru brapa hari cti , suda bgne . kesian2 . handphone aku pun mcm nda bernyawa jgk suda , lagi la kesian . hahaha . xpala . terima seadanya kan . aku mesti sabarkan hati . 



hari tu ckgu ada smez aku , dea ada offer tusyen untuk cuti nie , tp dulu mmng aku nda maw sbb ada girl tu kan . tkut sgt ada saingannya . tapi aku crita dgn mmk ku , dia ckp ikut jak la . xpaya maw pduli org tu . kau yg maw belajar , bkn dea jak . law ckgu nda smez tu , nda kali aku maw . last2 . aku tusyen la jgk , insyaallah bln 12 ne mula suda . 

ok laa , ada masa update lagi yaa , aku rindu dea weyh , rindu sgt , k la . byeeeeeeeeeeeeeeeee . 

assalamualaikum

No comments:

Post a Comment