Followers

Pages

Tuesday, November 15, 2011

aku penyebab semuanya .

assalamualaikum . 

pagi-pagi suda update . hee . bosan la katakan . dua malam aku ada kawan yg tidur d ruma.c ija dgn liza . jadi ndala bring sgt . bgun2 jak . srapan dulu . then . kemas rumah . suda siap smuanya . aku pun on9 laa . 

tgok2 status org . tgok2 post2 org . wah . ada pergduhan rupanya . hee . menyesalnya aku nda on9 semalam gara2 . merajuk gila . bgus aku tido . kan ? untuk mghilangkan rajuk aku yg memng terlayan sgt . hee . smpai malam2 tpon c cepet . omggg . miss him so much laa . nda juak cita masalah dgn dea . biarla . suda biasa dgn perngai aku yg mmng mnyakitkan hati . hee.

then , aku da bca post org . aku mengaku aku terasa gila dgn postnya . aku taw selama nie maslah kita smua . aku yg jd penyebab . aku nda kisah kamu yg ada mslah dgn aku . nda maw lyan  aku tp jgn drg yg laen . aku bole mgaku kalah bha . tp law memang ada mslah dgn aku . ckap trus trg dgn aku . jgn drg yg laen pun kena dgn maslh kita . nda kish la maw angp aku sisihkn kmu . tapi aku cuma maw taw mslah apa sebenarnya . fuhhh . maslh kita semua nda kan pernah selesai . ada jak yg jadi . aku suda bebaek dgn  yg satu . satu lg . nda ble ka kita smua bkumpul bramai2 mcm besa . really miss u all bha fren . 

aku taw smua nie slah fham jak . aku cuba untuk betulkn semuanya . nda bgus bha maw bgnie trus . laen d tgok org . 


assalamualaikum

No comments:

Post a Comment