Followers

Pages

Friday, September 23, 2011

bahagia tapi bkan aku

assalamualaikum

sekarang baru ada masa mau updte nie blog . hee . aku sgt busy dgan krja kursus akaun aku yg hmpir siap . penat mnaip . pnat mmikir . huh . pnat la smua . dgan exam yg nda pndai brenti . mmng pmalas laa nie org . biasa la bha 2 . REMAJA . rmja ka suda . msih knak2 kali . ndala . mrepek di situ .

aku update nie pun sbb aku sgat bsan . MOOD AKU TIDAK SEIMBANG . sgat2 idak seimbng . hee .

- kdmg2 maw mmbrntak
- kdng2 maw mngis kuat2
- kdng2 maw dgar lagu kuat2

huh ,  aku trima apa yg terbaek untuk dea . aku sgt trima . tp mgkin bkan masanya . skrng aku mmng tdak ble trima smuanya .
 
aku bnyak bergantung dgan dea selama 3thun nie .

insyaallah aku akan cuba . dea ptut bhagia tapi bkan dgn aku . 


tolong jaga dea untuk aku . aku hanya bole lihat dea dari jauh biarpun aku terasa sakit .

salam

No comments:

Post a Comment